joi, 7 iunie 2012

            Cum imi petrec eu timpul liber:
 

  Întâlniri cu prietenii. Toţi avem persoane dragi cu care ne face plăcere să stăm, alături de care ne simţim bine. Ne dorim să ştim ce mai este nou în viaţa prietenilor şi de asemenea ne face plăcere să le împărtăşim noutăţile noastre, să ne spunem păsurile şi aşa mai departe. Aşa se face că întâlnirile cu prietenii ocupă un loc important în viaţa multora 
Ieşitul în parc . Aerul liber are nenumărate beneficii. Iesind in parc ma relaxez
De obicei,vizionez un film impreuna cu prietenii sau familia.
In special imi fac curatenie in  dulapuri,in toata casa,pe birou deoarece lucrurile inutile ne aglomereaza viata si ne incarca negativ
Uneori citesc o carte ,de preferat intr-un parc, la aer curat
Iubesc foarte mult petrecerile ,asa ca imi fac timp  si pentru distractie.
Timpul liber imi place sa-l petrec cu prietenii, sa merg pe role si pe bicicleta.
Din cand in cand mi se intampla sa mai joc biliard.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu