marți, 5 iunie 2012

Scoala altfel

 Scop: - implicarea si dezvoltarea celor 8 competente cheie prin activitati nonformale - implicarea tuturor copiilor preșcolari/elevilor și a cadrelor didactice în activități care să răspundă intereselor și preocupărilor diverse ale copiilor preșcolari/elevilor, să pună în valoare talentele și capacitățile acestora în diferite domenii, nu neapărat în cele prezente în curriculumul național și să stimuleze participarea lor la acțiuni variate, în contexte nonformale. 

Obiective:- dezvoltarea celor 8 competente cheie; -initierea elevilor in cadrul socializarii si interactionarii cu alti elevi ; 

 Ce activitati am derulat ? 
- am vizionat un film:" Razbunarea Titanilor" - am vizitat Casa Pogor, Biblioteca Mihai Eminescu, Gradina Botanica si alte monumente 
-am fost la Sala Pasilor Pierduti (Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iasi ) 

Ce cunostinte am asimilat? 
-cunostinte stiintifice
 - cunostinte literare 
- cunostinte artistice 
 -cunostinte sociale 
-cunostinte istorice Ce competente v-ati format? -competenta de comunicare in limba romana -competenta stiintifica -competenta artistica - competenta de exprimare culturala -competenta manageriala Alte propuneri de activitati -voluntariat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu